Prekių užsakymas, pristatymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai.
DĖMESIO! Atidžiai perskaitykite šių taisyklių 10 punktą dėl prekių pristatymo.
1. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršyja 50 Eur, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą visoje Lietuvos respublikos teritorijoje, jo nurodytu adresu arba nemokamą prekių pristatymą į vieną iš kurjerio paslaugas teikiančios įmonės DPD siuntų atsiėmimo taškų DPD PickUp.
1.1. NEMOKAMAS prekių atsiėmimas Alytuje, adresu Daugų g. 5A, Susiformavus prekių krepšelį ir pasirinkus šį prekių atsiėmimo būdą.
2. Standartinio pristatymo kaina 4,99 Eur. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršyja 50 Eur. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytų adresu visoje Lietuvoje.
3. Pristatymo į DPD PickUp siuntų taškus kaina 3,99. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršyja 50 Eur. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą DPD PickUp siuntų tašką visoje Lietuvoje. Atsiimant siuntą reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme. Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute. Siunta DPD PickUp siuntos taške saugoma 7 kalendorines dienas.
4. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6. Visas prekes pristato DPD kurjerių tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
7. Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis. Jei gavėjas yra privatus asmuo, pristatymo dieną Jus informuos apie kurjerio atvykimo laiką 1 valandos intervalo tikslumu. Jeigu pristatymo laikas Jums netiks, galėsite pristatymo dieną lengvai pasikeisti SMS žinute ar el. laišku. Jeigu prasilenkėte su DPD kurjeriu, nesijaudinkite, kurjeris vėl bandys Jus surasti dar dvi darbo dienas iš eilės.
7.1. Esant kliento pageidavimui, prekes norint gauti skubiai, klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Už papildomą mokęsti pristatyti prekes gali pats pardavėjas Alytaus mieste, o į kitus miestus gali pristatyti per autobusų siuntų tarnybas ar kitais sutartais būdais. Norint prekes gauti kitais būdais prašome kreiptis klientų aptarnavimo kontaktais nurodytais: https://www.teviskeskrautuvele.lt/contact
8. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui iš anksto nurodyti nėra galimybės (išskyrus tuos atvejus kai Pirkėjas dėl pristatymo su Pardavėju susitaria papildomai pagal šių taisyklių 7.1 punktą).
9. Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.
10. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 9 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
10.1. Prekės esančios pardavėjo sandėlyje pirkėjui, po užsakymo apmokėjimo, pristatomos per 7 darbo dienas visoje Lietuvos teritorijoje. Tai galioja, jei užsakymas suformuojamas darbo dienomis iki 12:00 valandos, kuomet prekės iš sandėlio pateikiamos kurjerių tarnybai. Po šio termino padaryti užsakymai traktuojami jau kitai darbo dienai. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis.
10.2. Prekės nesančios pardavėjo sandėlyje pirkėjui, po užsakymo suformavimo ir apmokėjimo iki kiekvieno pirmadienio 10h, pristatomos per 3-4 darbo dienas visoje Lietuvos teritorijoje, kai tik Pardavėjas jas gauna iš Tiekėjų sandėlių, tuomet prekės iš Pardavėjo sandėlio pateikiamos kurjerių tarnybai. Po pirmadienio 10h padaryti užsakymai traktuojami jau kitai darbo savaitei. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis.
10.3. Jei prekė pristatoma pagal individualų užsakymą, galioja individualiai suderinami pristatymo terminai, tačiau maksimali pristatymo trukmė neviršija 3 - 4 savaičių. Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje.
11. Užsakytos prekės visuomet pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo laikus Pirkėjas informuojamas individualiai. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį pristatymo mokestį pagal šių taisyklių 1, 2, 3 punktus.
12. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
13. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
14. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
15. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
16. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
17. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu krautuvele@teviskesnamai.lt dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
18. Pristatant prekes į Kuršių Neriją, be išimčių galioja papildomas 19,00 Eur mokestis . Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.